Status Call z klientem – jak zrobić go dobrze?

Wiele projektów i klientów spotyka się co jakiś czas rozmawiając o postępie w projekcie. Często takie spotkania są trudne bo trzeba rozmawiać o problemach. Wyzwaniem jest również klarowne komunikowanie postępu prac. Dzisiejszy odcinek jest właśnie o tzw. “status call” – czyli raportowaniu postępu prac.

Z odcinka dowiesz się:

🎯 Jak często robić spotkania?
🎯 Jak przygotować się do spotkania?
🎯 Jak prowadzić spotkanie?
🎯 Kogo zaprosić?
🎯 Jak robić notatki podczas spotkania?
🎯 Jak przekazywać złe informacje o projekcie?
🎯 Omawiać CO ZROBILIŚCIE czy CO ZROBICIE?

FYI: Jest to dla mnie wyjątkowy odcinek bo jest przeprowadzony w formie wywiadu, w którym jestem prowadzącym 🙂 

Moim rozmówcą jest Magda Nicgorska z NaRudo.pl. W wielkim skrócie: mój gość jest kierownikiem projektów i analitykiem IT. Czyli to co tygryski lubią najbardziej 😉

Subskrybuj podcast na:


Dziękuję, że przeczytałeś ❤️

Pssst... przygotowałem dla Ciebie kilka prezentów - wybierz co Ci się przyda! 👍

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.